Georg Jensen elefant

Är det bara jag som tycker att flasköppnaren Elephant från Georg Jensen är så otroligt enkel, stilren och snygg? Varför inte ge bort den som en present till en nyexaminerad student eller till någon annan som behöver en liten present. Jag skulle inte ha någonting emot att ha en men då måste jag nog kassera någon av de andra. Annars kommer kökslådorna att svämma över (vilket de tyvärr redan gör).

Elephant flasköppnare från Georg Jensen

Däremot har jag helt missat att det finns en sparbössa i samma modell nämligen kallad Moneyphant. Den skulle passa perfekt som en dopgåva tycker jag. Visst, priset är runt 850kr men man kan ju alltid gå ihop med någon annan gäst. Det blir en hit speciellt om någon av föräldrarna är lite inredningsintresserade.

Sparbössa Moneyphant från Georg Jensen
Bilder: www.georgjensen.com

Kommentarer
Postat av: E

Vi har en så du kan få öppna med den när ni är här nästa gång :-)

2011-05-24 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0