Blommor på balkongen

I helgen tog vi tag i några "måste göra" saker och där ingick att köpa blommor och krukor till balkongen. Jag har länge suktat efter de krukor som hängs gränsle över räcket (har skrivit om dem tidigare). Vi tog nu en sväng till Plantagen ute i Barkarby och hittade faktiskt krukorna. Visst, de är inte lika snygga som vissa andra modeller men de kostade bara 99kr styck. Två vita fick följa med hem och även några blommor och kryddor. Jag har fotograferat krukan både framifrån och från sidan så att ni ska kunna se hur den hänger på räcket. En mindre rolig sak var att jag i helgen fick säsongens första getingstick. Den rackaren stack mig genom tröjan och rakt i magen.

Blommor på balkongen

Kruka som hänger gränsle på räcket finns att köpa på PlantagenKruka som hänger gränsle på räcket

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0