Vårfint i soffan

Idag har jag besökt outletbutiken på Gärdet igen. Det är en lokal där olika företag hyr in sig för att sälja ut sina produkter. Himla var där idag och sålde en massa vårfina saker. Mitt mål var att köpa nya kuddodral till soffan. De vi har idag är gröna men de är gjorda av ganska tjocka vävda material och jag vill ha lite mjukare material till sommaren. Det blev fem kuddfodral i olika lila nyanser som är gjorda av siden. Maken tycker däremot att de gröna är mer vårlika och att de lila är mer höstlika. Jag tycker i alla fall att de är fina och vi brukar ha lila blommor på balkongen vilket göra att det kommer att bli jättefint tillsammans när balkongdörrarna kan stå öppna i sommar.

Kuddfodral i grönt från MimouKuddfodral i grönt från Mimou

Kuddfodral i lila från Himla

Kuddfodral i lila från Himla

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej



Besök gärna min sida : http://www.123minsida.se/Camillas-Smycken



Camilla heter jag och tillverkar namn och budskaps smycken med snabb leverans.



Mvh

2011-03-09 @ 17:27:44
URL: http://www.123minsida.se/Camillas-Smycken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0