Magtrans tidningshylla från Maze

Jag har länge varit på jakt efter några snygga tidningsförvaringar som går att hänga på väggen. Tidigare har jag snöat in på en som är som en vit ram som sitter runt tidningarna. Tyvärr har jag aldrig fått reda på vart den går att köpa. Vit design hade den på en av sina bilder på nätet men den gick inte att köpa via hemsidan. När jag mailade dem om detta fick jag aldrig ett svar tillbaka. Nu har jag i alla fall hittat ett alternativ (dock inte lika snygg) från Maze. Det är Magtrans tidskrifthylla i lätt frostad plexiglas. När vi får tid och ork ska jag och maken ge oss på att fixa vårt sovrum och två av dessa på väggen skulle sitta fint. Var ska jag annars ha mina inredningstidningar när tidningsstället på golvet redan är överfullt?

Magtrans tidningshylla från Maze i frostat glas

Bild: www.designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0