JellyBean självbevattnare

Det är lite konstigt att tänka på sommaren nu när det har snöat idag. Jag är så hysteriskt trött på att våren alltid blir avbruten av snön. Vissa dagar är helt fantastiska med sol, snöfria trottoarer och fågelkvitter. Dagen efter är det snö och regn. Usch! Det känns lite bättre när jag får sitta och planera vår semester i sommar. Då vi kommer att vara på resande fot en hel del funderar jag på om det är värt att fixa balkongen eller inte. Sedan kom jag på att vi kommer att ha min svägerska med familj boendes hos oss när vi inte är här och då måste de få njuta av att äta måltider utomhus och öppna upp från vardagsrummet och få in sommaren. För att lösa problematiken med vattningen under tiden vi inte är hemma har jag hittat en jättfin självbevattnare från JellyBean. Det är som en stor glaskula som fylls med vatten och sedan stoppas ner i krukan. Några av dessa skulle sitta fint i blommlådorna på balkongen. Längden är 35 cm och omkretsen 10 cm. Den finns i 13 härliga färger.

JellyBean självbevattnare i glasJellyBean självbevattnare i glas

Bilder: www.jellybean.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0