Burt´s Bees

Nu har Burt´s Bees hittat hela vägen till Sverige. Än så länge finns produkterna bara att köpa via nätet hos Iloveburts men vad jag förstår kommer de även att finnas ute i handeln om det går bra via nätet. De fokuserar på att få sina produkter så naturliga som möjligt (idag är genomsnittet 99% naturligt). Dessutom innehåller de inte parabener och produkterna är inte testade på djur. Jag har använt Burt´s Bees ett tag då jag fick ett kit som present av min svärfar när han varit i USA. Mina absoluta favoriter är Burt´s Bees Honey Lip Balm vilket bara är ett måste både för mig och för Pyret samt Burt´s Bees Coconut Foot Creme. Den senare använder jag nu för att få ordning på mina vintertrötta fötter. Vem vill stoppa ner ett par torra och spruckna hälar i ett par snygga slingbacks? Inte jag.

Produkter från Burt´s Bees

Foto: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0