Belle - litet smyckeskrin

Vi har ännu inte fått upp våra sängbord på väggen i sovrummet då de först behöver lackas. Idag lägger jag min klocka och smycken på golvet nedanför sängen när jag går och lägger mig. Det är inte det ultimata med tanke på att jag har två snabba små vesslor hemma som tar allt som ser intressant ut. Jag behöver därför någonting att lägga mina smycken i. Skultuna gör en jättefin variant i mässing som är designad av Claesson Koivisto Rune. Den är söt som socker men tyvärr tycker jag inte om guldfärgen utan skulle vilja ha den i silver (vilket inte finns). Designen är verkligen enkel och klassisk. Den skulle vara så fin på våra vita sängbord men jag får hoppas att någon annan kommer att göra någonting liknande fast i en annan färg.

Belle smyckeskrin från Skultuna
Belle smyckeskrin från Skultuna
Bilder: www.homecompany.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0