DKNY Cozy

Idag tog jag och min svägerska en sväng till outletmallet. Tyvärr fick vi en kortare shoppingdag än vi planerat men vi kommer att åka tillbaka om några dagar. Jag köpte en del fina saker åt Pyret på OshKosh B´gosh där det var mellan 50% till 70% rabatt. Nästan gratis med andra ord. Nästa gång vi åker och shoppar igen ska jag gå in på Converse, NIKE, Clarks och Calvin Klein. DKNY har precis öppnat en affär på outletmallet och de hade lite promotions med riktigt bra priser. Svägerskan fastnade för deras Cozy som hon sett reklam för. Jag hade ingen aning om vad det var men butiksbiträdet sålde in den ganska hårt. Det är som en lång cardigan gjord av silke, cashmere och bomull. Den går sedan att knyta på inte mindre än 12 olika sätt. Jag köpte en ljusblå och svägerskan en turkos. Priset är normalt 175 dollar på outleten men då det var ett öppningserbjudande köpte vi dem för 60 dollar styck. En riktigt nice deal. Vi köpte även var sin ganska stor ring (går även med ett lite mindre armband) som används för att göra vissa knytvarianter. Det känns som om detta plagg är perfekt att ha på flygresan hem.

DKNY Cozy lång cardigan som går att knyta på 12 olika sätt.

DKNY Cozy lång cardigan som går att knyta på 12 olika sätt.

DKNY Cozy lång cardigan som går att knyta på 12 olika sätt.

DKNY Cozy lång cardigan som går att knyta på 12 olika sätt.

Foton: Privata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0