Mitt soffbord

Den eviga följetången här hemma har varit att hitta ett nytt soffbord. Till och med maken börjar tröttna på det vi har idag och i veckan sa han att han till och med skäms över det. Visst, det kostade 250 kr på IKEA vilket är otroligt billigt men det ser tyvärr ut därefter också.

Och idag när jag surfade lite här på kvällskvisten hittade jag det på nätet. Inte alls det jag hade tänkt mig men det var kärlek vid första ögonkastet. Bordet eller rättare sagt borden heter Eclipse nesting tables. Jag vill ha den vita varianten men kan inte bestämma mig för om jag vill ha en X-large och en Large eller X-large och någon av de andra mindre borden. Dessutom är priset helt överkomligt med tanke på vad vi har hittat förrut. Jag har hittat priser på alla fyra borden för 5800kr och om vi bara vill ha de två största blir det runt 4000kr. Jag bara måste kasta mig iväg till Studio Modern för att titta på dem. Åh, jag vill åka dit nu på en gång. Inte vänta till i morgon eller någon annan dag.

Här är storlekarna på borden:
77 x 111 cm höjd 35 cm
56 x 71 cm höjd 30 cm
55 x 44 cm höjd 25 cm
46 x 37 cm höjd 20 cm

Eclipse nesting tables. Satsbord i fyra olika storlekar

Bild: www.studiomodern.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0