Nya gardiner

På senare tid har jag insett att det är ganska bra att handla på Ellos. Tidigare har jag tyckt att de haft tråkiga saker men nu har jag förstått att de säljer märken som Kavat, Timblerland, Esprit, Hello Kittty och mycket annat. Dessutom är de mycket generösa med rabatter. Nästan varje månad och ibland flera gånger i månaden får jag rabatter på 40% till 50% på en vara. Du får själv välja vilken vara du vill ha rabatten på och det gäller oftast skor, kläder och textilier. I höstas köpte jag ett par Kavatkängor till Pyret för halva priset. Senaste köpet var ett par gummistövlar från Tretorn med 40% rabatt och på resterande av beställningen fick jag 30% rabatt. Då passade jag på att köpa ett par gardiner till Pyrets. Det mesta i hennes rum är nämligen vitt och rosa men hon vill även ha in lila som färg. Gardinerna har fjärilar i rosa, lila och silver så det passar perfekt. Annars är jag inte speciellt förtjust i gardiner för jag tycker att de minskar ljusinsläppet från fönstret. Dessa gardiner har jag satt utanför kanten på fönstret vilket gör att hela fönstret syns. Jag har tidigare lovat att slipa och måla stolarna i hennes rum lila. Färgen köpte jag för nästan ett år sedan men det har helt enkelt inte blivit gjort. Det gäller till att ta sig i kragen och få det gjort.

Vita gardiner med fjärilar i silver, lila och rosaVita gardiner med fjärilar i silver, lila och rosa

Vita gardiner med fjärilar i silver, lila och rosa

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: sonja

Hej!
Jätte fina gardiner, skulle vilja ha dom i min dotters rum.
Vilken hemsida eller affär har du köpt dom ifrån?

/ Sonja

Svar: Hej,
De är inköpta på Ellos. Tyvärr tror jag inte att de finns längre men det kan alltid vara värt att kolla.

/Lidingömamman
Jag

2014-10-16 @ 09:03:20
Postat av: Myschan

Du har inte lust att sälja dom 😁
Maila mig isf, [email protected]

Svar: Tyvärr, har fått många frågor på det men tycker om dem för mycket och vill ha dem kvar.
Jag

2015-03-14 @ 13:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0