Infiore lampan

Jag skrev tidigare att jag hittat ett nytt soffbord till vardagsrummet men till min förvåning och lycka hittade jag även på samma site (Studio Modern) de lampor till vardagsrummet som jag i mitt huvud så länge letat efter men som jag inte visste hur de skulle se ut. Så fort jag såg bilden kände jag att dessa vill jag ha. Det brukar alltid stupa på att de är svindyra men taklampan är helt ok i pris. Däremot är bordslampan betydligt dyrare men det får kanske bli en i taget. Då är det garanterat taklampan som kommer först. Den finns i flera färger och för tillfället tror jag att den vita eller gröna skulle passa bäst. Vi har vitt och svart i vardagsrummet men accentfärgen är olika typer av mjuka limegröna toner. Det skulle därför kunna vara snyggt men en limegrön lampa. Vi får se. Jag måste titta på färgerna först. Visst är den snygg!!!!

Infiore taklampa

Infiore bordslampa

Bilder: www.studiomodern.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0