Söta tavlor med hjärtan

Nu börjar affärerna svämma över med saker inför alla hjärtans dag. Jag har aldrig varit mycket för det och tycker mest att det är ett komersiellt jippo. Varför inte fira andra dagar på året? Vi kanske själva behöver ordna alla hjärtans dag flera gånger om året för att tala om för nära och kära hur mycket de betyder. Apropå hjärtan hittade jag dessa fina tavlor hos sarah&bendrix. Varför inte göra en egen. Egentligen borde det inte vara allt för svårt men med tanke på att jag har noll egen tid för tillfället (ändrar sig nog när barnen blir större) får jag skjuta det på framtiden. En i rosa skulle passa jättebra inne i Pyrets rum och själv skulle jag kunna tänka mig en i vårt sovrum.

Tavla med hjärtan av papperTavla med hjärtan av papper
Tavla med hjärtan av papperTavla med hjärtan av papper


Bilder: sarah&bendrix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0