Lillebrors julklappar

Som sagt, det blev helt galet många julklappar till barnen i år. Jag och maken hade "bara" köpt två stycken var men det var fler än vi som hade köpt klappar. Lilla killen orkade inte ens öppna alla paket på julafton och därför öppnade vi resten på juldagen. En av hans absoluta favoriter är den radiotyrda bilen med två manöverknappar som han kan sköta helt själv. Här kommer några bilder.

Mjukt bilpussel som blir en bilmatta
Mjukt pussel som blir en bilmatta

Brio bilar samt en radiostyrd bil
Racerbilar från Brio och den radiostyrda bilen

Barnböcker. Nicke Nyfiken
Böcker. Badboken med tillhörande delfin ligger i badrummet och torkar

Pussel med bilar och verktyg
Pussel

Bowlingset i mjukplast
Bowlingset i mjukplast

Lastbil, magnettåg, molly mus och tandborste
Magnettåg, lastbil, Molly Mus dvd och tandborste

Byggklossar
Byggklossar

Foton: Privata

Lillebror fick dessutom ett specialdesignat örngott, en filt med Musse Pigg och ett badlakan med Shrek. Jag har säkert glömt någonting men det är lite svårt att hålla ordning på alla saker. Frågan är bara var vi ska ställa allt? Det är dags att få till lite bra förvaring i Lillebrors rum.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vart köpte ni bilmattan i mjuka stora pusselbitar?


Mvh annika

Svar: Det var så många år sedan att jag inte kommer ihåg var vi köpte pusselmattan. Det finns en liknande variant hos www.abcleksaker.se
Jag

2013-11-09 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0