Julklappar i mängder

Två kvällar har jag suttit på vardagsrumsgolvet med julklappar, tejp, sax, julklappspapper och snören runt omkring mig. Jag kan inte förstå att det blir så många klappar. Till oss vuxna blir det en var men till barnen blir det massor. Vi har inte lagt ner mer än 500 kr per barn men jag har även köpt klappar från mina föräldrar till barnen. Även där var gränsen 500 kr men både på BR-leksaker och Hiko hittade vi leksaker som är betydligt billigare än på andra ställen och då fick vi en hel del för 500 kr. Julklappshögen nedan är från första inslagningskvällen och jag kan lova att den är betydligt större idag.

I övrigt måste jag säga att jag och maken verkligen ligger i fas när det gäller julstöket. Allla klappar är inköpta, julkorten skickade och matlistan inför julafton skriven. I veckan ska vi handla mat, göra godis och även göra en västerbottensill. Sedan är det bara till att vänta på att gästerna kommer lagom till Kalle Anka.

Julklappar

Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: kerstin

fina paket härligt att vara ute i god tid

2011-12-18 @ 20:32:01
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: H.

Så söta paket! (:

2011-12-18 @ 22:30:00
URL: http://respirato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0