Veronica Maggio på Cirkus

Som jag berättat tidigare fick jag diamantörhängen av maken när jag fyllde 40 år i somras. Men inte nog med det. Jag fick även biljetter till Veronica Maggios konsert Cirkus i Stockholm. För det första tycker jag att hon är fantastiskt duktig och för det andra älskar jag att gå på konserter på just Cirkus. Det är så litet och intimt och det går att se allt som händer på scenen. Grymt stor skillnad mot Globen där det knappt går att se vem som sjunger. Där får man titta på de stora tvskärmarna vilket inte är lika kul. Det roliga var nämligen att dagen innan jag fyllde år satt vi på mamma och pappas uteveranda och drack lite vin. Av en händelse var radion på och de spelade en konsert med Veronica. Vi började prata om henne och jag berättade att Cirkus är mitt favoritställa att se artister på (då visste jag inte ens att hon skulle ge en konsert i Stockholm). Maken satt nog och smålog inombords med tanke på att han resan köpt biljetterna som jag fick nästa dag.

Veronica Maggio konsert på Cirkus i Stockholm

Foto: Privat

Igår kväll gick maken och jag på Morkullan och åt middag. Sedan trotsade vi regnet (hade inga paraplyer) och tog oss ut till Cirkus. Konserten var grymt bra och hon hade hade med Petter som gästartist på en av låtarna (vilken egentligen var en av Petters låtar som Veronica gästspelat på). Det var en stor surprise för alla och maken var mäkta nöjd (han är ett stor fan av Petter). Efter konserten var det till att ge sig ut i ösregnet igen och innan vi kom hem såg vi ut som dränkta katter. Barnen sov hos famor vilket gjorde att vi fick en ordentlig sovmorgon och frukost på Gateau. Tack kära svärmor för all hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0