Sorry....

Det har blivit ett ofrivilligt bloggstopp här hos mig. Orsaken är att jag åkte till Finland på semester och skulle skriva ett inlägg om detta när jag befann mig på hotellet i Åbo. Tyvärr var det problem med blogg.se sidan både under den kvällen och morgonen som jag befann mig på hotellet och jag kunde därför inte tala om att jag skulle vara borta i några dagar.
Jag kan i alla fall passa på att rekommendera hotellet Scandic Julia i centrala Åbo där vi bodde. Det ligger mycket bra till och har renoverats i 6 månader och öppnades nu i juni. Ett riktigt fräscht hotell och det till och med luktar nytt. Inget gammalt sunkhotell här inte. Dessutom var frukostbuffén riktigt bra och i samma byggnad finns ett garage på två våningar som bara är till för hotellets gäster och kostnaden är 15 euro för ett dygn.

Som sagt jag kom hem med färgan från Finland i morse och möttes av ett riktigt mulet och trist väder. Sanningen är ju den att vi går mot mörkare tider men vad gör väl det. Vi får se fram mot vintersolen som glänser på snön i vinter. Usch, vem försöker jag lura? Jag är inte en stor supporter när det gäller hösten och vintern. Däremot har jag laddat med att varit ledig 3 månader i sommar och det kommer förhoppningsvis hålla mig igång till nästa sommar då nya utlandsresor och äventyr väntar.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Vad synd att vi inte hann träffas..... :( Det är alltid lika roligt att läsa din blogg och se vad ni har varit med om... den gör mig på gott humör! :) I morgon börjar jag jobba efter att ha varit hemma i tre år....spännande.... Massor med grattisar på din 40- års dag(lite i efterskott) och hälsa hela familjen!

Kram,

Ida

2011-08-14 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0