Cake Pops, Macarons och Kärleksmums

Någonting som är toppen med att fylla år mitt i sommaren är att jag blir firad under en lång period. När vi i slutet av juli var och åt middag hos familjen S firade de mig med flera fina presenter. Jag fick tre olika bakböcker. En av dem är Cake Pops av Bakerella som jag har funderat på att köpa under en längre tid. Dessutom fick jag boken Macaron som är skriven av Annie Rigg. Det formligen vattnas i munnen på mig när jag tittar på alla bilder och läser recepten. Den sista boken heter Kärleksmums 101 söta favoriter och är skriven av Emma Hamberg och Anette Rosvall. Den känns lite mer "old school" och "helylle" jämfört med de andra två. Det betyder dock inte att det finns färre smaskigheter i den boken utan det finns massor med goda recept. Nu gäller det bara att finna tiden för att baka de olika delikatesserna.

Cake Pops, Macaron, Kärleksmums

Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Ja trode vi skulle få en massa macaroner och cakepops i Finland, är liiite besviken ;-) Kram

2011-08-16 @ 09:18:09
URL: http://hemmapaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0