Pepsodent anti-age tandkräm

Jag börjar undra om min man börjar få en för tidig 40-års kris. Han har anmält sig till Lidingöloppet som är 3 mil och nu senast när han var och handlade köpte han anti-age tandkräm. Om jag ska vara ärlig visste jag inte ens att det fanns. Den ska tydligen hjälpa till att motverka 5 ålderstecken. Usch, jag vill inte ens veta vad dessa 5 saker är. För min egen del känner jag mig inte äldre än 30 år (trots att det var länge sedan jag passerade 30-års sträcket) men jag måste säga att jag inte har någonting emot att bli äldre. Det är naturens gång och det är ingenting jag kan göra någonting åt. Det är bara att gilla läget och jag längtar till den dagen jag blir pensionär. Hoppas att jag och familjen då har hälsan i behåll så att vi kan resa och göra en massa andra saker tillsammans. Det är ju faktiskt då vi kommer att ha tid till det.

Pepsodent anti-age tandkräm

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: E

Men vad smart, vem vill ha rynkiga tänder....eller öh...

Ses snart för bäver spaning :-)

2010-09-22 @ 16:34:27
Postat av: Tina

Vilken trevlig blogg du har! :)



Kul att du tyckte om vår tvbänk! Det stämmer att den är ihopsatt av ikeaskåp (fläktskåp av faktum/abstrakt). Vi letade jättelänge efter en skiva att ha ovanpå med rätt mått, men det gick inte att hitta så vi köpte två täckskivor från Ikea som vi sedan kapade till på Bauhaus. Vi satte sedan ihop dem mitt under TV:n så att skarven inte skulle synas så väl! Blev riktigt bra faktiskt! :)



Lycka till!

2010-09-29 @ 16:02:50
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0