Fulsnygg Lacoste

Jag håller på att leta efter ett par nya vinterskor. Mina Bally kängor gav upp förra vintern efter 15 års bekantskap. Nu tänkte jag att jag skulle prova någonting annat. Jag beställde ett par Sorel på nätet men de fungerade inte alls. Passade helt enkelt inte min fot. Jag surfade runt lite på Brandos och hittade ett par från Lacoste. Någonting får mig att tycka att de är riktigt snygga men samtidigt tycker jag att det är en riktigt ful stövel. Hur kan det vara möjligt? Visst, det är nog inte den varmaste varianten jag kan få tag på men som ett komplement skulle den kanske funka. Om jag bara kan komma på om den är ful eller snygg.

Lacoste vintestövel som är högklackadLacoste vintestövel som är högklackad

Lacoste vintestövel som är högklackad

Bilder: www.brandos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0