Vincent outlet

Jag var med lillebror hos BVC för vägning och mätning idag. Den lille klumpen väger 7,3 kg och är 64 cm lång. Det är inte illa för att vara prick 4 månader.

När jag satt i väntrummet träffade jag en mamma från Pyrets dagis som tipsade mig om att Vincent har en outlet i Hjorthagen idag och i morgon och jag som faktiskt har bilen idag trampade på gasen för att se om jag kunde göra något fynd. Jag måste säga att pulsen ökade avsevärt när jag klev in i lokalen och såg massor med skor. Jag har aldrig sett så mycket skor på en outlet någonsin. Alla skor såldes för 50 kr styck. Det är nästan för bra för att vara sant. Jag köpte 3 par skor till lillebror och 4 par till Pyret. Sju par skor för 350 kr. Det är verkligen helt galet.

Flickskor från Vincent

Pojkskor från Vincent

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Låter ju toppen - jag som skulle behöva lite skor till killarna. Var i Hjorthagen??

2010-10-14 @ 14:47:28
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Lidingömamman

Jag har tyvärr inte adressen men när jag tittar på Eniro borde det vara Midskogsgränd. Om du kommer på Lidingövägen från stan åker du förbi tennishallen, åker över en liten bro och tar sedan direkt vänster. Sedan åker du den vägen rakt fram och vägen svänger vänster. Fortsätt en liten bit och vägen tar slut vid två stora gråa hus. Det är i bottenvåningen på det hus som är till vänster. Hoppas att du hittar. De öppnade 07.00 idag och kommer att ha öppet i morgon också men jag vet inte vilka tider. I framtiden kommer jag att få mail från dem och då kan jag tipsa i tid samt med korrekt adress.

2010-10-14 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0