Glad Påsk!

Jag passar på att säga glad påsk i förskott. Nu kommer det vara tyst här på bloggen i några dagar då jag bara ska njuta av våren och fira påsk med nära och kära. Jag lovade tidigare att jag skulle visa några bilder på de fina tårtorna som vår kompis E gjorde till hennes dotters födelsedagskalas. De är så himlans fina. Den ena är en Hello Kitty tårta och den andra är en godistårta. Önskar att jag själv kunde vara lika duktig. Det kanske är dags att börja träna. Det är nästan ett år till dess Pyret fyller år och då har jag massor av tid att träna på.

Jättefin Hello Kitty tårta

Godistårta

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: MissStorm

Oj vilka tårtor! Låter som en trevlig och smaskig sak att träna på...

2010-04-13 @ 22:05:26
URL: http://missstorm.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vilken tjusig tårta! :)

2010-04-15 @ 18:15:12
URL: http://dreamsbecomereality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0