Expedit hylla från IKEA

Vi har just börjat inse att vi har massor med saker men alldeles för lite utrymme. Nu när det kommer att komma en liten bebis till i familjen blir det inte direkt mindre saker som ska få plats någon stans. Pyret kommer att få flytta och få ett nytt rum i vårt nuvarande gästrum. Vi kommer inte att börja flytta saker förrän vi får ordning på vardagsrummet för dit måste sakerna flytta från gästrummet. Vilket meck. Nu har jag i alla fall tröttnat på att alla Pyrets leksaker ligger på golvet eller i backar och det är hopplöst att hitta någonting. Senaste inköpet har därför blivit en Expedit hylla från IKEA. Den kan användas liggande eller stående och det får plats massor med saker i den. Det finns olika typer av låder som går att ställa in i den men de rosa tyglådorna som vi vill ha var slut så jag fick ställa in sakerna i hyllorna så länge. Jag tycker inte riktigt om när det ser så stökigt ut men det blir bättre när vi får tag på lådor.

Expedit hylla från IKEA

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: E

Härmisar :-)

2010-03-11 @ 18:03:08
Postat av: Monika

Ser nästa likadant ut som i min dotters rum för några veckor sedan. Nu har vi skaffat några lådor och då blir direkt mycket bättre. Så det kan jag varmt rekommendera:)

2010-03-13 @ 22:50:03
URL: http://www.barnparadiset.se
Postat av: Chissra

Snyggt med hyllan tycker jag. Bra förvaring.-

2010-03-16 @ 07:20:22
URL: http://chissra.wordpress.com
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

hej.

jag har också funderat på att köpa denna hyllan om det är samma...är denna 147 cm hög ? jag hade velat ha den liggandes men på bilden på ikeas sida så har hyllan ben.

2010-03-24 @ 13:39:17
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0