Shopping av mammakläder

God morgon. Här sitter jag vid datorn och har shoppat lite nya mammakläder. Det är så trist att bara ha några få klädesplagg att välja på i garderoben. Och varför finns det inte lite snyggare varianter för oss gravida. Jag hittade en fantastisk amerikansk sida men då kostar en skjorta 1000 kr och det känns lite väl men snyggt var det. Jag använder mig av kläderna från min förra graviditet och jag kommer ihåg hur trött jag var på dem på slutet. Dessutom lånade jag ut en hel del kläder innan jag blev gravid och jag har tyvärr inte fått tillbaka dem än. Snälla, jag behöver dem!

Pyret sitter i soffan och tittar på Små Einsteins och maken har sovmorgon. Senare blir det full rulle då jag och Pyret ska på lekland med en av hennes kompisar och ikväll blir det middag och Settlers hos kompisar. Fullt upp med andra ord. Här kommer några bilder på vad jag beställde. Ett tips är att det finns massor med fina gravidjackor på deras hemsida som dessutom är på rea.

MammakläderMammakläder

Bilder: lillamirakel.se


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det finns mycket fina mammakläder på de affärer som säljer. Dock finns det ju ett fåtal som gör det, förutom i storstäder. Däremot Internet har ju mycket plus att dagens mode med tunikor och oversize tröjor passar ypperligt. :-)

2010-01-23 @ 10:48:50
Postat av: Emilia

Hej!

Nu blir jag orolig.. Saknar du nått från mig? Trodde jag hade lämnat tillbaka allt och om inte så skämms jag jättemycket...



Kan kolla lite om vi stannar till i Manila på vägen hem på mammakläder... De hade ett halvt våningsplan (den halvan är lika stor som ett helt våningsplan på NK) med BARA mammakläder!



Hoppas du mår bra och att du hittar lite fina kläder..



KRAAAM

2010-01-24 @ 13:02:13
URL: http://miliaz.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Eva!



Du har en häääärlig blogg men jag har bara inte hunnit läsa den på en tid....och nu läste idag att Pyret skall få ett syskon. Va´kul! Hälsa alla och ha det så bra!



Kramar,

Linus, Linneas och Ellens mamma Ida från Bromarv ;)

2010-01-25 @ 10:45:08
Postat av: Mia Johansson

Den kortärmade var ju underbar! Lilla Mirakel har bra kläder - köpte två par byxor där när jag var gravid och blev otroligt nöjd!

2010-01-27 @ 08:54:12
URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0