Designern Anna Boye

Maken träffade designern Anna Boye i helgen när han skulle ordna en julklapp till mig. Det visar sig nämligen att hon huserar med Busfia här på ön och jag hade aldrig hört talas om henne tidigare. Hon designar kort, brickor, underlägg och planscher. Jag kan nog lova att det även kommer andra saker från henne i framtiden. Motiven är som gjorda för barn och jag bara måste lägga vantarna på hennes ABC plansch som jag tycker är helt underbar. Den skulle passa perfekt i Pyrets rum. Det kanske blir en likadan till lillebror också. Jag ska även köpa hennes KALAS kort för att skicka ut som inbjudningar till Pyrets födelsedagskalas. Fler fina saker finns på www.annaboye.se

Gulligt inbjudningskort med apa gjord av Anna Boye Ge bort kort av Anna Boye

ABC plansch av Anna Boye
Bilder: www.millamix.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0