Hösten

Nu har det verkligen varit tyst från mig i några dagar och det beror på att jag varit dålig. Jag pallrade mig iväg till jobbet idag men gick hem efter halva dagen. Nu känns det trots allt mycket bättre och jag hoppas på att morgondagen kommer att gå bra (ska ta hand om revisorerna som kommer till jobbet på besök). Det var så konstigt i måndags då hösten verkligen kom på besök. Det blev en sådan kontrast mot helgens helt fantastiska väder. Snart är det dags att plocka undan sommarkläderna och ta fram alla gosiga tröjor och polosar. Det är även hög tid att åka till IKEA för att bunkra upp en massa ljus som kommer att gå åt som smör i solsken under hösten och vintern. Här kommer en liten myspys bild på ljushållaren i köket.

Ljuslykta i köket

Foto. Privat

Kommentarer
Postat av: :)

hej, måste fråga! vart är den sTORA ljuslycktan köpt? letar förbrilt men hittar ingen :(



tacksam för svar!!!!!

2010-05-22 @ 13:57:53
Postat av: Tessi

Hej! Jag har precis samma fråga som ovanstående; var har du köpt den där ljussnurran? Jag hittar dem ingenstans...

2010-08-20 @ 00:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0