Härliga hängare till väggen

På lunchen idag sprang jag in till DesignTorget för att titta på lite olika saker. För mig är det som att gå runt i en godisbutik och jag hittar massor av prylar som jag skulle vilja ha. Där fanns bla de krokarna med fåglar som jag har beställt på nätet. Jag hittade även en hängare i stål med söta ekorrar på. Skulle kunna tänka mig att göra om i hallen så att Pyret får sina kläder hängandes i hennes nivå. Tillverkaren av ekorrhängaren är Pluto Produkter och de har massor med fina hängare på sin hemsida. Fjärilen måste jag säga är en riktig favorit.

Vägghängare från Pluto Produkter formad som ängelvingarVägghängare från Pluto Produkter formad som en älva

Vägghängare från Pluto Produkter formad som en fjärilVägghängare från Pluto Produkter formad som ekorrar på en gren

Foton: plutoprodukter.se

Kommentarer
Postat av: jenny

Dom är läcker dessa hängare. Skulle vilja ha den med ekorrar på.



Svar:Tack:-) Ja det känns verkligen underbart att de snart är här. Man längtar ju som tusan:-)

Kram

2009-09-19 @ 09:25:56
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0