Disktrasa från Lena Linderholm

Det verkar vara mäkta populärt just nu att ha disktrasor med en massa roliga motiv och mönster. Jag kan säga att jag inte har fallit för den trenden utan köper de vanliga på Willys. Av min svärmor har jag nu fått en disktrasa med ett motiv gjort av Lena Linderholm. Jag måste erkänna att den är jättefin och förgyller sin plats 100 gånger mer än mina vanliga trista trasor. Ett tips för er som kommer att besöka Vaxholm är att ta en fika eller äta en lunch på Lena Linderholms café. Där lagas det mat som är helt fantastisk och inspirationen kommer från Provence. Jag åt en limepaj där en gång och det var bland det godaste i dessertväg jag någonsin smakat. I butiken under cafét finns det massor tavlor, keramik och annat som Lena gjort. Det finns även lite saker från Provence så som kryddor. Helt klart värt ett besök.

Disktrasa av Lena Linderholm

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0