Spegeln är inköpt

Jag skrev för ett tag sedan att jag har varit ett reamonster igen. Det jag lyckades köpa denna gång var en spegel att ha ovanför skänken i hallen. Tidigare har jag berättat om spegeln för cirka 2500 kr från SIA där det endast gick att köpa de som hängde på väggen i affären. Jag var hos syrran med Pyret för ett tag sedan och vi var på en möbelaffär som ska stänga och de reade ut allt för 50%. Där fyndade jag denna spegel som gick på 599 kr. Som hittat. Däremot är den mörkbrun och jag vill ha den svart. Det hade jag tänkt att fixa genom att betsa den svart. Vi får se vilket årtionde det kommer att ske.

Oval spegel till hallen

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0