Armband från Busfia

Jaha, då börjar julen och julklappar närma sig med stormsteg. Jag kan inte förstå vart dagarna, veckorna och månaderna tar vägen. Det känns som om det går fortare ju äldre jag blir. Nu gäller det alltså att börja fundera på vad jag vill ha i julklapp. Jag har sett jättefina smycken från ett företag som heter Busfia och butiken ligger här på Lidingö. Jag har tipsat maken om att ett armband med en ärtlänk och två runda berlocker skulle bli så fint på min lilla handled. Det roliga med dessa berlocker är att man kan få avtryck av sina barns händer eller fötter. Eller varför inte en bild av barnet teckning. Jättekul tycker jag som gärna skulle vilja ha ett avtryck av Pyrets hand på ena berlocken och sedan någonting skrivet av min man på den andra.

Smycken från Busfia Smycken från Busfia

Bilder: www.busfia.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0