Små skor

Jag tycker att många småskaliga saker är söta. Det är allt från hundvalpar, bebisar till miniatyrer av designmöbler. Någonting som jag tycker är urgulligt är Pyrets skor. Hon har mellan 18 och 19 i storlek och jag kan säga att skorna är riktigt små. Hon brukar ofta spring omkring med sina skor här hemma och visar gärna upp dem för alla som kommer hem till oss och hälsar på. Här kommer ett litet urval ur hennes skosamling. Som den reagalning jag är kan jag säga att jag inte har köpt ett par av dessa skor för ordnarie pris. Det är verkligen hur dyrt som helst att  köpa barnskor. Minst lika dyrt som till vuxna. Att köpa på tradera är också en hit. När barnen är små slits skor inte så mycket och för en billig penning kan man verkligen göra riktiga fynd.

Pyrets små barnskor

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Skönt Hemma

Håller med, Tradera är en guldgruva. Små barnskor hinner ju inte heller slitas så det är perfekt att kunna handla second hand.



Trevlig helg!

2009-05-15 @ 20:02:01
URL: http://skonthemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0