Shopping!!!!!

Nu börjar resan till Boston närma sig. Vi ska hälsa på släkt, umgås och göra stan. Just nu kunde det inte bli bättre då dollarn går ner och temperaturen i Boston går upp. I helgen ska det bli 32 grader! Inte illa. Däremot inser jag att resan dit inte kommer att bli någon picknick med tanke på att Pyret ska med. Hon är inte direkt en tjej som sitter still och därför inser jag att hon kommer kuta omkring på planet till de andra resenärernas förtret. Ja, ja det kommer nog att gå bra. Väl framme kommer vi att umgås med släkten och äta en massa god mat. Jag har dessutom hittat ett riktigt bra Outlet Mall (Wrentham Village Premium Outlet). Det är inte mindre än 170 affärer med märken som Burberry, Converse, Karen Millen, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Timberland, Kenneth Cole och Yankee Candle. Tänk en hel affär med bara Yankee Candle. Attans vad jag kommer att få övervikt på planet hem. Det gäller att åka dit med en tom resväska.

Yankee Candle
Foto: amorina.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0