Promenad i solen

Idag var jag förberedd på att det skulle regna hela dagen. Pyret börjar klättra på väggarna efter en hel dag hemma men dagen blev inte alls som jag trodde. Tyvärr tycker jag inte att meteorologerna har rätt speciellt ofta och de är nog de enda som kan göra fel på sitt jobb varje dag men ändå ha jobbet kvar. Skämt och sido men idag var jag glad att det inte blev som de trodde. Maken åkte iväg redan 06.40 för att spela golf och jag och Pyret var på lekplatsen 08.00. Det var riktigt varmt och skönt och vi var helt ensamma. En toppenstart på morgonen helt enkelt.

Senare på dagen var hela familjen ute på en promenad i solen och det blev totalt tre lekplatsbesök för Pyret under dagen. Jag behöver nog inte säga att vi har haft en mycket glad unge idag. Hennes middag (hon tryckte i sig 10 plättar) intog hon med mig och maken på balkongen. Åh, jag vill verkligen inte jobba i morgon när jag vet att dagarna kan vara lika fantastiska som idag. Däremot åker vi till Boston nästa vecka och det är inte fy skam.

Här kommer några fina blomsterbilder från vår promenad.

Körsbärsblom

Körsbärsblom

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: tina

Bra tips med parmesan i brödet! Det ska jag testa! :)



Vilka underbara bilder! Härligt med vår!

2009-05-25 @ 08:32:28
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0