Ljustavlan på plats

Nu börjar fler saker komma upp på sina platser här hemma. Vår "ljustavla" har vi satt upp ovanför sideboardet i köket. Den lyser så fantastikt härligt när den är tänd. Jag lovar att visa en bild på det senare. Efter jobbet gick jag, maken och Pyret till en liten inrednings och prylaffär som ska stänga här på Lidingö. Idag hade de 60% rabatt på allt i butiken. Det fanns faktiskt en hel del Cult Design men jag kände att det inte var någonting jag behövde av deras saker. Speciellt inte ljusstakar för jag har mer än vad jag behöver av diverse varianter (men ingen Cult Design). Lite annat smått och gott blev det dock som jag ska visa i morgon.

Ljustavla

Foto: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0