Lampjakt

Vi håller fortfarande på att leta efter en snygg och lite annorlunda lampa till vardagsrummet. Vad sägs om denna? Jag funderar däremot på om jag kommer att tröttna på att ha en lampa som ser ut som en gigantisk snöflinga. Hur kul som helst på vintern men det kanske inte är så kul på sommaren. Jag måste fundera lite och samtidigt leta vidare.

Lampa till vardagsrummet

Foto: Privat

Det var så trist igår när ComHem fick problem. Jag missade både Ugly Betty och Desperate Housewives. Mina jobbarkollegor blev däremot jätteglada då de fick hallongrottor som jag bakade då jag varken kunde se på tv, prata i telefon eller komma in på datorn. Så är det när man har samma leverantör för alla dessa prylar.

Kommentarer
Postat av: carola

Vilken fin blogg du har! Lampan var riktigt cool måste jag säga. Men som du skrev, kanske tröttnar i längden. Tuff var den iaf!

2009-05-09 @ 23:48:44
URL: http://www.nogg.se/familjenknas
Postat av: Lisen Nilsson

Jag letar just efter den lampan, har sett den på TOTT hotell i Åre och vill ha en. Vet du vad det är för märke och var man kan köpa den? Maila gärna mig, Tack!!

2012-10-06 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0