Hopplöst att hitta lampa till vardagsrummet

Det är ett riktigt mörker i mitt vardagsrum och jag vill ha en snygg lampa som lyser upp över vardagsrumsbordet. Det behöver inte vara ett jättestarkt sken för jag hade tänkt att ha lite annan belysning i rummet också. Problemet är att jag vill att själva lampan ska vara som en inredningsdetalj i sig men alla lampor som jag fastnar för är så himlans dyra. Det känns som om jag kommer att få leva i mörker ett bra tag framöver för det är helt hopplöst att hitta någonting bra. Lampan Discoco Large är en favorit men jag tänker inte lägga ut 12000kr på en lampa. Var på IKEA igår för att försöka hitta en billig variant men jag hittade ingenting som jag fastnade för.

Supersnygga lampan Discoco

Foto: frapp.se

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Håller med, verkligen snygg men liite väl dyr. Vi är väldigt nöjda med vår Norm 03 som jag köpte på Tradera till ett lägre pris än i handeln.

2009-03-28 @ 18:27:13
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0