Bee natural Lypsyl

Är det fler än jag som inte kan leva utan någon form av läppsmörj? Jag garderar mig och har en Lyspyl i handväskan, en i jackan och en vid sängen. Skulle någon försvinna blir jag alldeles virrig och känner att mina läppar är VÄLDIGT torra. Normalt sätt använder jag läppsmörj några gånger om dagen men om jag av någon anledning inte har någon läppsmörj känns det som om läpparna svider och kommer att spricka vilken sekund som helst. Nu har jag lagt vantarna på Lypsyls nya läppbalsam med svenskt bivax. Rubriken på deras reklam är riktigt fyndig Bee Natural. Den finns i smakerna eucalyptus, mint och aloe vera. För att få fram ceratet finns det ett bi i plast på ena sidan som man skjuter framåt. Hur söt som helst. Jag måste säga att jag är lite tveksam till varianten som är i burken då det känns lite väl kladdigt att gegga med fingrarna.

Bee natural lypsyl med bivax

Bee natural lypsyl med bivax

Bee natural lypsyl med bivax

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Matilda och Ebba

Jag är beroende av trutvalla, dock av Armens hudsalva :-)

2009-03-15 @ 21:28:33
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0