Necessärer från Boomerang

Jaha, då hamnade jag på rean idag igen. Jag hade lovat mig själv att inte gå dit idag men sedan blev det lunch på NK med en föredetta jobbarkompis och hon ville gärna kolla lite och jag var inte sen att hänga på. Många märken på NK har 50% och tro det eller ej men på Boomerang hittade jag någonting som jag letat efter länge. Jakten på två necessärer har nämligen pågått sedan i påskas men jag har inte hittat någonting som jag har varit nöjd med. När vi åkte till USA var min necessär en plastpåse och det är inte speciellt kul. Dessutom är det hopplöst få ordning på sakerna när allt ligger huller om buller i en påse. När jag nu stövlade in på Boomerang idag hittade jag en rosa och en blå necessär. De är stora, har massor med fack och kan även hängas upp med en krok så att man får tillgång till hela innehållet. Sagt och gjort roffade jag åt mig dessa och nu kommer maken och jag att ha fina necessärer när vi ska iväg på semester. Nu är det bara Pyret som måste ha en. Det får bli en lite roligare med mönster på.

Necessärer från Boomerang

Necessärer från Boomerang

Foton: Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0