Avkoppling mitt i veckan

För min del finns det inget bättre sätt att koppla av på mitt i veckan än att sjunka ner i ett varmt bad. Jag har nu äntligen börjat läsa boken Twilight. Den är verkligen kanon. Enda problemet är att jag inte hinner med att läsa mer än den tid det tar för mig att åka till och från jobbet vilket är alldeles för kort tid. Därför låg jag extra länge i badet idag så att jag skulle hinna med ett antal sidor. Boken börjar nämligen bli riktigt spännande. Chipsen på bilden brukar inte tillhöra vanligheterna en vardag men idag kännde jag att jag bara måste få i mig lite salta goda chips.

Avkoppling i badet

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: Emilia

gud va skönt det låter :) Synd att de inte har öppet mer :(

Ses på midsommar :)



kram

2009-06-18 @ 09:49:47
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0