Väggen är målad

Äntligen! Jag kunde inte vänta på att få låna laserpasset utan började utan. Resultatet tycker jag blev riktigt bra. Tack och lov har jag lärt mig att göra knivskarpa linjer så att de olika färgerna inte flyter ut mot varandra. Det är svårt att ta ett bra kort med tanke på att jag inte har vår fina kamera utan bara en liten gammal rackare. Hoppas att ni ändå får en känsla för hur det ser ut. I helgen ska jag måla Pyrets stolar och bord i samma limegrönt som en av ränderna på väggen. Undra om hon känner igen sig när hon kommer hem? Hoppas i alla fall att hon tycker det är fint.

Barnrum med ränder på väggen i rosa och limegrönt

Barnrum med ränder på väggen i rosa och limegrönt

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: E

Vad fint det blev!! Som en liten karamell :)

2009-07-08 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0