Shopping till Pyret

Idag tog jag och Pyret en promenad ner på "stan" (sorry E). Maken hjälpte sin pappa att flytta vilket gjorde att jag och dottern hade hela förmiddagen för oss själva och vi gick runt i lite affärer. Det är lite annorlunda med shoppingen nu efter det att jag har fått barn. Det blir inte mycket shoppat till mig själv men desto mer till pluttan. Med tanke på att jag är ett riktigt reamonster blev det en hel del bra saker som fick följa med hem idag. Pyret börjar dagis i augusti och därför måste vi ladda upp med långärmade tröjor till hösten och vinterkläder. Vad jag förstår går det åt en hel del kläder och inget plagg går att ha mer än en dag innan det är dags att tvätta. Lindex har 50% på en massa barnkläder och det var där jag köpte de rosa tightsen och den långärmade bodyn. Kavat stövlarna som är fodrade köpte jag med 50% rabatt på den lokala skoaffären. Dessutom lyckades jag hitta en necessär till Pyret för endast 40kr. Inte illa alls. De små sandalerna ska Pyret ha på landet då hon inte tycker om att gå ner i vattnet utan att ha skor på sig. Det är synd att förstöra hennes skinnskor och därför köpte jag dessa sandaler på H&M som är gjoda i våtdräktsmaterial. En helt ok shoppingdag helt enkelt.

Shopping till Pyret

Foto: Privat

Kommentarer
Postat av: E

Kunde inte hålla mig ifrån de svart/rosa Lacoste skorna :)

2009-07-21 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0