Termometrar

Vilket vinterväder det är här idag. Det har varit minusgrader i flera dagar och nu snöar det också. Jag skulle gärna vilja ha en snygg utomhustermometer för att ha koll på graderna. Vad sägs om dessa snyggingar? Den första heter Garden Ball och står på ett "stativ" som kan bli upp till en meter hög. Den röda Noyo är en innetermometer men jag kunde inte låta bli att ta med den. Jag gillar den skarpt och förutom röd finns den i färgerna knallgul, svart och rostfri.

Utetermometern gardenball Utetermometer window disc
Utetermometer Window look Innetermometer Noyo röd


Foton: onskebrunnen.nu

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gud va fina.. Men jag tror inte någon av dem är speciellt billig va?

kram

2009-01-10 @ 19:41:17
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0