Lamptops

Är det fler än jag som håller på att bli helt tokig över att sätta upp en nyköpt lampa i taket? Hur jag än gör sitter lampan inte bra mot taket. För det mesta syns både sladden och kroken i taket när jag är klar. Tyvärr är jag lite av en perfektionist när det gäller sådana saker (fy sjutton för att vara hantverkare hemma hos mig). Nu har jag hittat produkten Lamptops vilket är en otroligt bra uppfinning. Nu är det slut på fula avslut mellan lampan och taket. Lamptopsen finns i flera utföranden och färger. En genial idé helt enkelt.

Lamptops för att få en snyggare avslutning mellan taket och lampsladden Lamptops för att få en snyggare avslutning mellan taket och lampsladden Lamptops för att få en snyggare avslutning mellan taket och lampsladden

Foton: dezall.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0