Eljo Renova

När vi (betyder oftast jag) har målat om hemma så glömmer jag hela tiden att köpa nya fina eluttag och strömbrytare. Då brukar de gamla och ibland inte längre så vita eluttagen och strömbrytarna komma tillbaka upp på väggen. Det förstör hela målningen och nu har jag hittat en sida som har lite häftiga strömbrytare i äldre modell. De har även betydligt modernare men jag tyckte att dessa var riktigt coola. Serien heter Eljo Renova. De finns i svart, vit och vit/grå. Det går även att få vissa delar i olika metallfärger och även marmorerade.

Eljo Renova strömbrytare Eljo Renova eluttag
Foton: schneider-electric.se

Kommentarer
Postat av: Emilia

Njae sådär lagom kul med alla krämpor.. får väl ändå vara rätt så tacksam att jag klarat mig hyfsat bra :)Hörde att ni kommer hem på Söndag? Träffas någon dag nästa vecka och fika kanske?



kram kram

2009-01-22 @ 21:12:51
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0