Tesilar

Är det fler än jag som gillar te? När jag och mina kompisar träffas blir det både en och två koppar te som slinker ner. Tyvärr har jag bara de tråkigar vanliga runda tesilarna som går och köpa i varenda mataffär. Visst har jag fina tebryggare av olika slag (Eva Solo och Höganäs) men det är så kul när alla kan välja sitt eget favoritte ur min samling. En kompis tipsade mig i veckan om en snygg tesil från Designtorget. Här kommer några av mina fovoriter.

Tesil från Designtorget Tesil från Designtorget
 Tesil i plastTesil i plast

Tesil från Rosendahl Tesil från Rosendahl




Foton: designtorget.se
           coozy.se
           rosendahl.com

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mkt snygga! Jag vet att Granit också har någon sådan där tesil som ser ut som ett rör.

2009-02-04 @ 14:58:21
URL: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0