Nappbox från Cult Design

Jag knallade in på Björklund & Wingqvist idag. Det är verkligen en dröm för alla som älskar tapeter. De har verkligen ALLT och lite till. Nu var jag inte där för att titta på tapeter utan för att hitta skjutdörrar till vår blivande garderob. På vägen ut hittade jag en hel del Cult Design. Jag har länge tittat på nappboxen och idag var den på rea. Snabbt som attan bestämde jag mig för att köpa den och nu ska det minsann bli ordning på Pyrets nappar.

Nappbox från Cult Design

Nappbox från Cult Design

Foton: Privat

Kommentarer
Postat av: Mitt i Fågelsången

Den är så himla söt!!! Hade tänkt att köpa en sådan när E föddes, men det var väl tur att jag inte gjorde det, för hon är totalt ointresserad av nappar... Har senaste dagarna gjort en ansats att ta tummen - får väl se var det bär av. Hon är ju bara 4 månader än.

2009-02-25 @ 23:10:11
URL: http://alacs.blogg.se/
Postat av: Linah

Ja visst lyckades jag få en bra bild på bissingarna. Efter sisådär 50 bilder=)

Jag skulle verkligen behöva en nappask här hemma. Hade blivit varnad om hur nappar får fötter och flyr sin kos men inte trodde jag att dom var så kvicka;) Kankse får skaffa mig en sån fin du har.

2009-02-26 @ 21:10:13
URL: http://www.pastellvit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0