Gymboll, ingen snygg inredningspryl

Äntligen har jag tagit mig i kragen och börjat träna. När jag blev mammaledig skrev jag in mig på ett gym och när jag sedan skulle börja träna och skola in Pyret på barnpassningen fick jag veta att de hade lagt ner barnpassningen för tillfället. Då blev det helt enkelt inte någon träning för mig. Men nu har jag som sagt bestämt mig för att fixa det på egen hand. Gymbollen har jag fått av min man och jag inhandlade dvdn Shape Up med Blossom. Jag körde första passet igår när Pyret hade gått och lagt sig. Det var riktigt kul och lite annorlunda att göra nästan alla övningar på gymbollen. Idag kommer träningsvärken att sätta in men det är skönt att känna att jag faktiskt har gjort någonting. Men nu undrar jag, vad sjutton ska jag göra av gymbollen? Jag har inte något bra gömställe för den och den är ju inte speciellt snygg att ha framme. Det är ju inte direkt ett plus att den är gul.

Träningsredskap, gymboll och yogamatta

Träningsvideo, Shape Up med Blossom

Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Emilia

Klart vi ses på fredag =) Om inte bebis har bestämt sig för att komma då..hehe Hur e det med er? Hörde att Olivia varit dålig? :( Mår ni bättre?



Kramar

2009-02-04 @ 10:51:50
URL: http://miliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0