Ryggsäck från Sagaform

Nu har Pyret börjat på dagis. Jag kan inte förstå att hon har blivit 18 månader och är stora tjejen. Hennes pappa har skolat in henne och jag har faktiskt varit lite avis att jag inte får vara med. Det skulle vara kul att se vad hon tycker och hur hon beter sig på dagis. Jag får ta ledigt någon dag från jobbet senare i höst för att vara med en dag. Hon har fått en jättefin ryggsäck av mormor och morfar att ha med till dagis men den är lurvig och kommer att bli förstörd om hon tar med den på utflykter. En dag i veckan är det utflyktsdag och de ska ha med sin massäck. Därför köpte jag denna ryggsäck på Dollarstore. Den är från Sagaform och kostade 40 kr och är helt ok tycker jag. Skulle den gå sönder redan efter en vecka så skulle ändå 40 kr vara ok. Senare kommer vi att köpa en minikånken men denna duger för tillfället.

 

Jättesöt röd ryggsäck från Sagaform

 

Foto: Privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0