Vaccumpåsar

Jag är nog lite udda men varje vår blir jag alldeles "plocka undan och slänga" galen. Tyvärr är min man inte lika entusiastisk som jag och svarar lite undvikande när jag berättar att nu är det minsann dags att gå igenom alla prylar och slänga eller skänka bort en massa. Därför gick jag idag till John Wall för att köpa några vaccumpåsar. Jag har inte använt mig av dessa tidigare men det verkar vara ett otroligt smart sätt att spara utrymme på. I den största påsen lade vi två täcken (varav ett duntäcke) och fyra kuddar. Hela familjen inklusive Pyret tittade fascinerat på när all luft tömdes och det nästan inte blev någonting kvar av påsens innehåll. Helt fantastiskt. Nu ska jag ta och inhandla lite fler påsar och packa som bara den.

Garderob från Acme
Garderob från AcmeGarderob från Acme

Foton: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0