Snyggaste grillen

Enda gången som jag får lite panik över att vi bor i en lägenhet är när det börjar bli vår och jag tänker på alla mysiga utemiddagar som vi skulle kunna ha om vi hade en altan. Då vi bara har en lite balkong är det tyvärr förbjudet att grilla. Vi har visserligen en elgrill men det är verkligen inte samma sak och smaken blir inte densamma. Om jag nu får drömma mig bort och låtsas att jag har en altan skulle kolgrillen från Röshults blir min favvis till sommaren. Jissus vad mycket god mat som skulle kunna tillagas på denna skönhet.

Urläcker kolgrill från Röhults i stram och snygg design
Foto: roshults.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken snygg, och bra pris va det också.....ehh... Men nu vet vi ju iallafall vad vi ska önska oss av våra kompisar i inflyttningspressent ;-)

2009-04-19 @ 21:21:38
Postat av: Helena/ ROOM AND SERVE

Gudars, det var den snyggaste grill jag sett!

2009-04-24 @ 18:18:58
URL: http://roomservice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0