Snygga vardagsprylar

Jag måste säga att de tråkiga vardagssysslorna går lite lättare om jag får använda mig att lite snygga saker med häftig design. Vem vill inte diska knivarna om de sedan får hänga upp dem på dessa snygga knivmagneter eller varför inte göra en härlig dressing till middagen när du får mixa den i en snygg dressingkanna. Jag vill ha ALLT som Eva Solo tillverkar. Snälla tomten, det är alldeles för långt till julafton. Om jag är riktigt snäll kanske jag kan få en innanjulenpresent?

Mycket snygga knivmagneter från Eva Solo

Ursnygg dressingblandare från Eva Solo

Oljelampa från Eva Solo

Dekorationsfat från Eva Solo

Smikleyskål från Eva Solo

Foto: Eva Solo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0